Nejčastější otázky a odpovědi

1) Jak si vytvořit svůj potisk krytu na mobilní telefon?

 

Před přidáním zboží do košíku je potřeba nahrát fotografii k potisku kliknutím na modré tlačítko "Nahrát fotku pro potisk".

 
V případě, že chcete na kryt napsat nějaký text, napište ho prosím do textového pole pod modrým tlačítkem.

 

 

2) Jak bude fotka umístěná na kryt?

 

Fotografii vložíme na kryt nejlépe, jak to půjde. Při výběru fotografie musíte vybrat takovou fotografii, která bude ideální. Za ideální fotografii považujeme například fotku vyfocenou na výšku a samozřejmě nesmí například hlava zasahovat do výřezu na foťák telefonu. V případě, že se nám nepodaří vybrat ideální pozici fotografie na kryt, budeme Vás kontaktovat. 

 

V případě, že chce zákazník napsat i text na kryt, tak pozice textu je zpravidla na zádech telefonu ve spodní části.

 

Samozřejmě je možné na vyžádání zaslat nejdříve návrh potisku do emailu.

 

 3) Kdy obdržím svou objednávku?

 

Většinu objednávek stihneme vyrobit a odeslat do 48 hodin od vytvoření objednávky (počítáme pouze pracovní dny). U každého produktu v libovolný den je napsáno, do kdy můžeme kryt doručit. V praxi to znamená, že pokud zákazník vytvoří objednávku například v pátek, tak hrnek bude vyroben a odeslán nejdéle v úterý. Pokud zákazník vytvoří objednávku například ve středu, tak hrnek bude nejdéle vyroben a odeslán v pátek.

 

4) Za jak dlouho po odeslání obdržím svou objednávku?

 

Naprostá většina objednávek je doručována následující pracovní den po odeslání. Pro Zásilkovnu a Balíkovnu platí totéž - většinou následující pracovní den je zásilka k vyzvednutí. Takže pokud obdržíte email o odeslání zásilky například ve čtvrtek, bude Vám s největší pravděpdoobností doručována v pátek. Ovšem vždy to není takto ve všech případech. Vycházíme pouze ze zkušenosti a například v předvánočním období se doručení může prodloužit.

 

5) Jakou formou mohu zaplatit svou objednávku?

 

Objednávky můžete platit na dobírku až při převzetí zásilky nebo můžete zaplatit předem kartou online nebo převodem na účet.

 

6) Jaké formy doručení nabízíte?

 

Aktuálně můžete vybírat z klasického doručování Českou poštou jako Balík Do ruky, dále doručení na zvolené místo Balíkovny nebo doručení na zvolené místo Zásilkovny.

 

7) Mohu někde vidět recenze vaší práce?

 

Ano, recenze jsou volně přístupné například u jednotlivých produktů zde na eshopu nebo poté na Heurece.

 

8) Mám zájem o větší odběr krytů, například 10 a více kusů. Jak mám postupovat?

 

Postup je stejný jako u klasické objednávky. Vytvořte prosím objednávku na požadovaný počet krytů a objednávku klasicky vyřídíme. Pokud by se jednalo například o ještě větší objednávku, je možnost nás nejdříve kontaktovat emailem či telefonicky a domluvili bychom se na podrobnostech. V případě většího odběru je možnost domluvit se na množstevní slevě.

 

9) Mám slevový kód, kde ho mohu využít?

 

Slevový kód se dá uplatnit v prvním kroku v košíku v kolonce "Vložit slevový kód" a následně kliknete na tlačítko "Přidat slevový kupón".

 

 

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.

 

Telefon: +420 702313438


Email: info@tvujhrnecek.cz

 

Jsme Vám k dispozici ve všední dny od pondělí do pátku v rozmezí od 8:00 - 16:00.

V jiné dny/čas pouze ve výjimečných případech a to zejména ve volném čase provozovatele eshopu.